Үзбелем күтәрү планы - 2018-2022

Татарстан Республикасы

Актаныш муниципаль районы

МГББУ “Пучы урта гомуми белем бирү мәктәбе”

 

 

 

Туган (татар) тел һәм әдәбияты укытучысы 

 

Муллагалиева Гөлназ Кашаф   кызының

 

2018-2022 нче елларга  үз белемен

   күтәрү өстендә  эшләү  планы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шәхси мәгълүмат

1.1.

Фамилиясе

Муллагалиева

 

1.2.

Исеме

Гөлназ

1.3.

Әтисенең исеме

Кашаф кызы

1.4.

Вазыйфасы, укыту фәне

Туган (татар) тел һәм әдәбияты укытучысы  

1.7.

Педагогик стажы

24 ел

1.8.

Белгечлек буенча стажы

6 ел

1.9.

Белеме (белем дәрәҗәсе, диплом буенча белгечлеге, ничәнче елда һәм нинди уку йортын тәмамлаган)

Гыйльми дәрәҗәсе, исеме, алган елы(булган очракта)

югары,  филолог, татар теле һәм әдәбияты укытучысы,

2001  нче ел, НГПИ

 

 

 

 

1.10

Квалификация күтәрү курслары (тематикасы,  , укылган сәгатьләр саны,  белем бирү учереждениесенең исеме,бирелгән елы)  

“Актуальные проблемы преподавания татарского языка и литературы в условиях реализации ФГОС ООО, ФГБОУ ВО «Набережночелнинский государственный университет», 2016, 108 часов. Удостоверение №647, выдано 19 февраля 2016 г.

 

1.11

Квалификацион  категориясе (булган очракта)     вакыты, бирелгән елы  

Беренче  квалификацион категорияле, 2015 нче ел

 

Үзбелем күтәрү планы  

 

1.Мәктәпнең методик темасы: “Федераль белем бирү стандартлары шартларында укучыларны физик, әхлакый сәламәт һәм конкурент булырга сәләтле шәхес итеп тәрбияләү”

 

2. Методик темам: Туган (татар) тел һәм әдәбияты дәресләрендә универсаль уку гамәлләре формалаштыру, укучыларның иҗади һәм мөстәкыйль фикерләү сәләтләрен үстерү" 

 

Тема өстендә  эш 2016 нчы елда башланды, якынча 2021 нче елда тәмамлана.

 

 

Максат:  алдынгы фикерләү сәләтенә,  гомумкешелек сыйфатларына ия булган, тормышка һәр яктан әзерлекле, халкының матди һәм рухи байлыкларын арттыручы, киләчәген кайгыртучы  югары әхлаклы, җәмгыятьтә үз урынын табып һәм сәламәт яшәү рәвешен алып барырдай камил шәхес тәрбияләү.

 

 

Бурычлар: 

- халкыбызның милли үзенчәлекләрен, гасырлар буена килгән гомумкешелек сыйфатларын  үз эченә  алган үрнәк яшәү рәвешебезне  укучылар күңеленә  сеңдерү;

- югары әдәп,  әхлак сыйфатлары  булдыру;  иҗади сәләт һәм милли үзаң формалаштыру;

- туган телебез, мәдәниятебез үсеше өчен җаваплылык хисе уяту;

- күркәм традицияләребезгә нигезләнеп, сәламәт яшәү рәвеше булдыру;

- туган (татар) тел һәм әдәбияты укытуны заман таләпләренә туры килерлек итеп оештыру;

- белем сыйфаты динамикасын саклау максатыннан, укытучыларга төрле эш төрләре һәм яңа технологияләрдән файдалануны, укучыларда фәнгә карата кызыксыну хисләре уятуны мөһим бурыч итеп алу;

- укучыларның интеллектуаль үсеше дәрәҗәсен күтәрү өстендә максатчан һәм планлы эш алып бару;

- сәләтле балалар белән эш алымнарын яхшырту;

- укучыларны бердәм республика имтиханына һәм тестына нәтиҗәле әзерләү буенча системалы эш алып бару;

- район һәм республика күләмендә оештырылачак бәйгеләрдә, интеллектуаль, тәрбияви һәм төрле чараларда актив катнашу, нәтиҗәлелеген үстерү өстендә максатчан эш алып бару.

 

Көтелгән нәтиҗәләр:

-          Татар теле, әдәбияты укытуның сыйфатын үстерү,

-          укучыларда гомумкешелек кыйммәтләренә аңлы караш тәрбияләнүенә,

-          укучылар арасында  гуманлылык мөнәсәбәтләре ныгуга,

-          белем дәрәҗәләре арту һәм иҗади фикер йөртү сәләтләре үсүгә,

-          тормышка әзерлекле, югары әхлак сыйфатларына ия булган камил шәхесләр тәрбияләнүгә ирешү.

-          башкарылган эшләрне анализлау һәм нәтиҗәләре турында педсоветларда чыгышлар ясау.

Мәктәпнең төп гомуми проблемаларыннан чыгып, үз өстеңдә эшләүнең төп юнәлешләрен билгеләү.

Үз өстеңдә эшләү юнәлешләре: 

Төп юнәлешләр

Чаралар

Эшләү вакыты

Һөнәри

1. Яңалыкка омтылу, заман сулышын тоеп  белемне өзлексез камилләштерү, укыту-тәрбия процессына иҗади якын килеп эшләү өчен, заманча дәреслекләр, методик әдәбият, вакытлы матбугат белән танышу; аларга хас үзенчәлек һәм таләпләрне күзәтү, ачыклау, өйрәнү.

 2. Фәнни әдәбият һәм интернет мәгълүматлары аша яңалыклар белән таныша бару,  аларны  өйрәнү, анализлау, гамәлгә кертү.

3. Дәрес һәм тәрбия эшен үтемле итеп оештыру йөзеннән, тәрбия һәм белем бирү өлкәсенә караган  вакытлы матбугат материалларын  туплый бару.

4.Галимнәрнең, күренекле шәхесләребезнең тәрбия өлкәсенә караган хезмәтләрен  ныклап өйрәнү.

5. Укытучылар өчен оештырылган курсларда квалификация  күтәрү.

       даими

 

 

 

 

 

Психологик-педагогик

1.Үз белемнәреңне классик һәм заманча психология һәм педагогика өлкәсендә камилләштерү.

  даими

Методик

1. Заманча белем һәм тәрбия бирү эчтәлеге буенча үзеңне камилләштерү

2. Татар теленә өйрәтүнең , тәрбия бирүнең яңадан-яңа формалары, ысул һәм алымнары белән танышу.

3. РМБ, ММБ утырышларында катнашу, дәресләр карау, алдынгы тәҗрибәнең уңай якларын алу.

4. Сәләтле балалар белән эшне оештыру һәм төрле дәрәҗәдәге фәнни-гамәли конференцияләрдә, бәйге, олимпиадаларда катнашу.

5. Үзара дәресләргә керешү һәм тәҗрибә уртаклашу.

6. Һөнәри эшчәнлеккә  вакыт-вакыт үзанализ ясап бару.

7. Төрле семинарларда катнашу, ачык дәресләр бирү.

8. Үзбелем күтәрү темасы буенча чыгышлар ясау.

9. Иң яхшы дәрес эшкәртмәләренең,  алымнарының һәм табышларының  шәхси базасын булдыру.

 

даими

 

даими

 

даими

 

 ел саен

 

 

даими

       даими

 

       даими

 

   ел саен

 

Мәгълүмати-технологик

технологияләр

1.Мәгълүмати технологияләрне өйрәнү һәм аларны укыту-тәрбия процессында иркен куллану.

2. Интернет челтәрендә тел, әдәбият, тәрбия, педагогика, психология өлкәсенә караган яңалыкларны күзәтеп бару.

даими

даими

 

Сәламәтлекне саклау

1.  Тәрбия һәм белем бирү процессында сәламәтлекне саклау технологияләрен белем бирү процессына кертү.

даими

 

 

 

 

Үзбелем буенча эшләүнең төп этаплары

 

этаплар

эшнең эчтәлеге

вакыты

гамәли эшчәнл

к

Диагностик

Булган тәҗрибә һәм проблема буенча әдәбиятны өйрәнү

2018-2019

1.Укытучыларның квалификация күтәрү курсларын үтү.

2.Мәктәп метод берләшмәсе утырышында чыгыш ясау.

3.Методик әдәбиятка язылу.

4.Бирелгән тема буенча әдәбиятны өйрәнү.

Прогностик

1.Теманың максатларын һәм бурычларын билгеләү.

2. Проблеманы чишүгә юнәлтелгән чаралар системасын булдыру

3. Нәтиҗәләрне прогнозлау.

2018-2019

1. Мәктәп метод берләшмәсе утырышында чыгыш ясау.

 

Практик эшчәнлек

1.Эш тәҗрибәсен кертү.

2.Методик комплексны формалаштыру.

3.Эшне төзәтү.

2018-2020

1.Педсовет утырышында чыгыш ясау.

2.Мәктәп һәм шәһәр күләмендә ачык дәресләр.

3.Олимпиадаларда,бәйгеләрдә,конференцияләрдә катнашу.

 

Гомумиләштерү

1.Нәтиҗәләр чыгару.

 

2019-2020

1 .Районкүләм олимпиадаларда, бәйгеләрдә, конференцияләрдә уңышлы чыгыш ясау.

2 .Мастер-класс.

3.Укытучыларга һәм укучыларга ярдәм күрсәтү.

 

Гамәлгә кертү

 

Эш тәҗрибәсе белән уртаклашу

2020-2022

1.Шәхси сайтта эш нәтиҗәләрен бастыру.

 

 

Үзбелем күтәрү буенча циклограмма

Көн саен

  • Дәрес планнары
  • Электрон журналны тутыру
  • 9 нчы сыйныф укучыларын  имтиханга  әзерләү

Атна саен

  • Кизү тору
  • Үзара дәресләргә йөрү

Ай саен

  • Фән буенча cынау имтиханнары
  • Конкурсларда катнашу

Чирек саен

  • Сыйфат, өлгереш, хәрәкәт буенча отчет
  • Семинарларга йөрү

Яртыелга бер тапкыр

  • Семинарларга йөрү

Елга бер тапкыр

  • Эш программасын эшләү һәм раслау
  • Үзбелем күтәрү буенча планны раслау
  • Дәрестән тыш эшчәнлек  программаларын күрсәтү һәм раслау
  • Мәктәп бәйгеләре
  • Бәйгеләрнең муниципаль этабы
  • 5-11 нче сыйныфларда да кереш контроль
  • Арадаш аттестация
  • Арадаш аттестациягә материал әзерләү

 

                                  2018-2019 нчы  уку елына план

 

Эш исеме

Эчтәлек

Вакыты

Үтәлешне билгеләү

С Е Н Т Я Б Р Ь

Норматив база

Яңа уку елына килешүләрне, боерыкларны, тәкъдимнәрне өйрәнү. (Укыту планы, аттестация торышы, каникулларның вакыты)

1атна

 

Үзара дәресләргә йөрү

Дәресләр карау

 

ай буена

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

2.Тематик  планнарны төзәтү

ай буена

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш.

Укытучыларның ФДББС буенча эше

1.    Фәннәр буенча   кереш контроль эшләрне үткәрү.

2. Сәләтле  укучыларның исемлеген төзү

3.Информацион–методик ресурсларны, материаль-техник җиһазландыруны анализлау.

1.      Ачык дәреснең, чараның темасын ачыклау.

2-4 атна

 

 

 

Фәнни-гамәли эш.

1.        Гамәли эш буенча конкурсны сайлау.

2.        Бәйгедә катнашучы укучыларның исемлеген төзү.

2 атна

 

О К Т Я Б Р Ь

 

Үзара дәресләргә йөрү планы

Дәресләр  карау

  

ай буена

 

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

2.Вакытлы матбугатка  язылу

ай буена

 

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш .

Укытучыларның ФДББС буенча эше

1. 5-6 нчы сыйныфларда сүзлек диктантлары

2. 5-9 нчы сыйныфларда уку сыйфатын тикшерү

3. Төркемдә укытуның стандарт булмаган формарарын кулланып дәресләр планлаштыру һәм үткәрү

 

 

Фәнни-гамәли эш.

1. Укучылар белән материал барлау, гамәли эш төрләре, аларны эшләү тәртибе, таләпләр буенча консультацияләр үткәрү.

2. Укучылар катнашачак гамәли эшләрнең темаларын  ачыклау.

 10 октябрьга кадәр

 

Тәрбияви эш

Укытучылар көненә багышланган концертта катнашу. Хәтер көнен билгеләп үтү.

 

1 атна

 

НОЯБРЬ

Үзара дәресләргә йөрү

ФДББС үзләштерү максатыннан Галимуллина Ф.Х. дәресен карау

 

ай буена

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

2.Тематик  планнарны төзәтү

ай буена

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш.

Укытучыларның ФДББС буенча эше

1. Татар телен үзләштерүдә төрле дәрәҗәдәге авырлыкларга очраган укучылар исемлеген булдыру

2. Сәләтле  укучылар исемлеген тулыландыру

3.Информацион–методик ресурсларны, материаль-техник җиһазландыруны анализлау.

4.”Имтиханга әзерлек юллары”темасы буенча  методик укулар.

2-4 атна

 

Фәнни-гамәли эш.

1.Гамәли эш буенча конкурсны сайлау.

2.Бәйгедә катнашучы укучыларның исемлеген төзү.

2 атна

 

Тәрбияви эш

Әниләр көнен билгеләп үтү

 

 

ДЕКАБР Ь

 

Үзара дәресләргә йөрү планы

 Порект эшчәнлеге буенча Гобәйдуллина Л.Т., Гаянов А.А. дәресләрен  карау.

  

ай буена

 

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

2.Вакытлы матбугатка  язылу

ай буена

 

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш .

Укытучыларның ФДББС буенча эше

  1. Төркемдә укытуның стандарт булмаган формарарын кулланып дәресләр планлаштыру һәм үткәрү
  2. 3 нче сыйныфларда тематик контроль эшләр үткәрү.

 

 

Фәнни-гамәли эш.

1. Укучылар белән материал барлау, гамәли эш төрләре, аларны эшләү тәртибе, таләпләр буенча консультацияләр үткәрү.

 

 ай буена

 

Тәрбияви эш

Яңа ел бәйрәмен үткәрү

4 атна

 

 

ГЫЙНВАР

Үзара дәресләргә йөрү

Яңа технологияләргә  нигезләнеп төзелгән А.В.Шарифуллина  дәресен карау

ай буена

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

2.Тематик  планнарны төзәтү

ай буена

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш.

Укытучыларның ФДББС буенча эше

1. Сәләтле  укучыларның исемлеген тулыландыру.

2.Информацион–методик ресурсларны, материаль-техник җиһазландыруны анализлау.

 

2-4 атна

 

Фәнни-гамәли эш.

1.Республика күләмендә үткәреләчәк төрле конкурсларда катнашу.

 

3 атна

 

ФЕВРАЛЬ

 

Үзара дәресләргә йөрү планы

Инглиз теле укытучыларының   дәресен  карау

  

ай буена

 

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

 

ай буена

 

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш .

Укытучыларның ФДББС буенча эше

1. Төркемдә укытуның стандарт булмаган формарарын кулланып дәресләр планлаштыру һәм үткәрү.

 

 

Фәнни-гамәли эш.

1. Укучылар белән материал барлау, гамәли эш төрләре, аларны эшләү тәртибе, таләпләр буенча консультацияләр үткәрү.

2. Укучылар катнашачак гамәли эшләрнең темаларын  ачыклау.

 ай буена

 

Тәрбияви эш

М.Җәлил иҗатына багышланган чарада катнашу.

3 атна

 

 

МАРТ

Үзара дәресләргә йөрү

Акмалова А.Х дәресен карау

 

ай буена

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

 

ай буена

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш.

Укытучыларның ФДББС буенча эше

1. Сәләтле  укучыларның исемлеген төзү

2.Информацион–методик ресурсларны, материаль-техник җиһазландыруны анализлау.

3.”Укучыларның иҗади эшчәнлеген формалаштыруда яңа алымнар куллану”темасы буенча методик укулар

2-4 атна

 

Фәнни-гамәли эш.

Бәйгедә катнашучы укучыларның исемлеген төзү.

2 атна

 

Тәрбияви эш

Халыкара хатын-кызлар көненә багышланган чарада катнашу

1 атна

 

АПРЕЛЬ

 

Үзара дәресләргә йөрү планы

Дәресләр  карау

  

ай буена

 

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

2.Вакытлы матбугатка  язылу

ай буена

 

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш .

Укытучыларның ФДББС буенча эше

1. Төркемдә укытуның стандарт булмаган формарарын кулланып дәресләр планлаштыру һәм үткәрү

 

 

Фәнни-гамәли эш.

Укучылар белән материал барлау, гамәли эш төрләре, аларны эшләү тәртибе, таләпләр буенча консультацияләр үткәрү.

 

 ай буена

 

Тәрбияви эш

Г.Тукай иҗатына багышланган чара оештыру

4 атна

 

 

МАЙ

Үзара дәресләргә йөрү

Дәресләр карау

 

ай буена

 

Документлар белән эшләү

1.Электрон журналны тутыру.

2.Яңа уку елына эш программаларын төзү

ай буена

 

Методик  тема өстендә эш ,

методик эш.

Укытучыларның ФДББС буенча эше

2.    Фән буенча  еллык язма  эшләрне үткәрү.

2. Сәләтле  укучыларның исемлеген төзү

3.Информацион–методик ресурсларны, материаль-техник җиһазландыруны анализлау.

 

2-4 атна

 

Фәнни-гамәли эш.

Укучылар катнашачак гамәли эшләрнең темаларын  ачыклау.

ай буена

 

Тәрбияви эш

Бөек Җиңү  көненә багышланган чарада катнашу

2 атна